2013-02-08
 22:11:00

Suck!

Skräp :(
 
 
Jahapp då var jag utan hörlurar igen då...
För mina gröna fina lurar bara brakade sönder helt plötsligt! Först ramlade ena hörsnäckan bort för nån dag sen, men jag kunde iaf använda den andra fortfarande... Men nyss ramlade den av också =/
Det var inte längesen jag köpte dom här :(  Högst två månader sen!


mams
PUBLICERAT: 2013-02-09, 11:09:54

Du får gå och reklamera dom det. Måste fi nas garati

Svar: Tack för tipset, det tänkte jag inte ens på. Jag får kolla om jag har nåt kvitto kvar... Men dom är ju köpta på rusta så risken finns ju att vi har slängt det.
Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2013-02-10, 10:39:42

Men prova att gå in med dom ändå för det kan gå för dom borde ju änna igen vad dom säljer

Svar: Japp jag får testa :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: