2013-02-05
 17:07:12

Tisdag eftermiddag...

© Soffiloffis
 
 
Nu har vi varit hos talpedagogen o det gick bra :)
Pontus var hos mormor under tiden, tror det var roligare för honom o vara där än o sitta i ett tråkigt väntrum i flera timmar :) Och så tjatade han ju om mormor hela tiden när jag kom hem från kursen också :)
 
Efter att vi hade varit där åkte vi till Dollarstore o så sprang jag in o kollade om dom hade fått in någon våg, men det hade dom inte (eller så kollade jag på fel ställe?) men jag hittade lite nya fina koppar som fick följa med hem :) Och en pusselram hittade jag också... Det var den sista som fanns så jag kunde inte låta bli o köpa den :P
 
Men nu är vi hemma igen...
Eller Daniel har åkt iväg med tjejerna till gympan :) Hoppas dom får kul, men det brukar dom ju ha så :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: