2013-01-23
 18:36:21

Kväll!

 
 
Nu har jag varit inne på AF o haft möte med min handläggare :)
Hon berättade att man får börja praktisera som fas3:are nu, det har man tydligen inte fått göra tidigare. Så hon tyckte att jag skulle tänka ut nåt ställe där jag skulle kunna tänka mig att praktisera i några veckor/månader... Och så pratade vi om lite annat också, utbildningar o sånt... O jag fick en jobbanvisning som jag ska söka sen.
 
När vi var klara där åkte jag till Skuthamn o fotade lite, o så gick jag upp till sädesmagasinet (eller vad det heter) o tog kort på det också. Men efter ett tag blev jag o frysa så mycket om händerna att jag var tvungen o gå tillbaks till bilen.
Så då åkte jag hem till mamma o hälsade på en stund :)
Men nu är vi hemma sen några timmar tebax. Och Pontus ligger o ska sova o flickorna leker inne på sitt rum.
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: