2013-01-21
 08:49:00

Måndag morgon...

Vill att det ska bli sommar nu!
© Soffiloffis
 
Nu är jag på kursen igen... försov mej lite så jag blev lite sen. Men jag kom iaf samtidigt som ludvikagruppen :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra bara =/
 
På onsdag ska jag till AF på möte...
 
Jag drömde förresten värsta mardrömmen inatt. Den handlade om nån galning som kom och hälsade på oss när vi var vid nån sommarstuga. Vi satt o pratade o hade trevligt, sen sa vi åt honom att flytta på sitt gevär som han hade med sig för vi ville inte att barnen skulle vara på det. Då sköt han ihjäl hela familjen! Usch det var så hemskt! Sen vaknade jag och kunde inte somna om på en bra stund!
Jag hatar mardrömmar :(  Men jag är glad att det bara var en dröm!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: