2013-01-13
 20:08:00

Nya koppar :)

 
 
Idag vid 12 åkte vi in till stan en sväng... Köpte pennor, papper, saxar o lim till barnen så att dom ska kunna pyssla lite imorron. Vi köpte även nya kaffekoppar när vi var där, för vi har knappt några koppar kvar eftersom det går sönder minst en i veckan nuförtiden. Gillar dom nya iaf :)
Sen drog tiden iväg så vid halv 2 blev det lite halvbråttom hem eftersom Daniel ville se en fotbollsmatch som
började kl 14 :P
 
Imorron ska jag till kursen igen.
Sen på eftermiddan ska jag hem till mamma en sväng... fåse om jag åker dit själv eller om barnen får hänga med :) Det visar sej väl.

Men nu ska jag nog spela en stund innan det är dags o sova :)
Kramar
 
 

Så här ser kaffekopparna ut :)
 


mams
PUBLICERAT: 2013-01-14, 10:39:54

Fina koppar, hoppas barnen får följa med saknar dom
P&K

Svar: Ja jag tror jag tar med dom :) dom saknar ju mormor o morfar också så :) P&K
Soffiloffis


Helena
PUBLICERAT: 2013-01-16, 11:52:07 | URL: http://ehasweden.eu/diary

Kopparna var jättefina

Svar: Tack, ja det lär nog bli mina favoritkoppar tror jag :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: