2013-07-19
 01:44:00

En lista igen :P

 

10 saker du vill göra innan du dör:

* Få ett jobb!

* Utbilda mig

* Resa, massor!

* Köpa husbil

* Bygga fotostudio

* Bo utomlands i några månader iaf

* Köpa hus

* Flytta någon HELT annanstans

* Lära mig spanska

* Lära mig spela gitarr

 

9 saker om dig själv:

* Det är svårt att helt och hållet vinna mitt förtroende

* Jag tänker alldeles för mycket

* Jag älskar sommaren och skulle göra allt för att få ha det här klimatet året runt.

* Jag är blyg

* Har svårt att ha ögonkontakt med folk

* Jag älskar att resa, både inom Sverige och utomlands :)

* Att åka bil är det bästa jag vet... varför vet jag faktiskt inte :P

* Jag är extremt flygrädd, men jag gör det gärna ändå bara jag får upptäcka nya platser :)

* Jag har hittills aldrig brutit ett ben i min kropp, och hoppas att jag slipper göra det också (peppar peppar...)

 

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

* Vackra ögon som man bara kan drunkna i

* En underbar personlighet, är charmig

* Ljuger inte för mig

* Har nära till skratt och är skämtsam

* Är inte med andra tjejer medan han är tillsammans med mig

* Är snäll mot mig

* Tycker om mig för den jag är, kan stå ut med mig även mina riktigt dåliga dagar.

* Är manlig

 

7 saker du ofta grubblar på:

* Framtiden

* Vår ekonomi

* Hur ska jag göra för att gå ner mer i vikt?!

* Kommer jag någonsin kunna börja plugga på högskola eller universitetet?

* Vad vill jag faktiskt bli?!

* Vad tycker o tänker folk om mej, egentligen?

* Döden

 

6 kändisar du tycker är snygga:

* Mila Kunis

* Jennifer Aniston

* Jennifer Lawrence

* Bradley Cooper

* Johnny Depp

* Ryan Gosling

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

* Bli inlåst i ett rum som är proppfullt med en massa äckliga insekter!

* Skada någon

* Ta droger

* Hålla föredrag

* Dö

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

* Mat

* En gitarr

* En till wii-dosa så att Pontus också kan vara med flickorna o spela :)

* Cyklar till barnen

 

3 sätt att få dig att le/skratta:

* När någon berättar någon pinsam händelse, gärna med en massa inlevelse :P

* Ironi

* Folks reaktioner när någon säger/gör något helknasigt :P

 

2 gamla favoritlåtar:

* Social Distortion - Ball and chain

* Ozzy Osbourne - Road to nowhere

 

1 sak folk inte visste om dig:

* Jag hatar svamp! Konsistensen, smaken o stanken av t.ex. stekt kantarell... Usch, jag skulle kunna spy!


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-07-19, 07:11:20 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken kul grej, känns som man lärde känna dig lite bättre:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: