2013-07-31
 23:42:51

Kväll var det nu!

 
 
Barnen sover sen flera timmar tebax :)
Flickorna har varit ute o lekt med Lilith större delen av dagen.
 
Få se om det blir nåt dagis för dom imorron... Jag håller tummarna för det! Det känns ju lite löjligt att behöva vara hemma bara pga en biljäkel!
 
Hade det varit Björkås dom skulle till så hade jag gått dit med dom, men att gå till Västra vettesjutton om dom skulle orka. Det är ju en bra bit längre! Som tur är börjar dom på Björkås igen nästa vecka så krisar det med bilen fortfarande då så kan jag iaf gå dit med dom då... Men det hoppas jag verkligen inte att det gör för nu börjar jag bli trött på bilar som bara ska jävlas hela tiden!
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: