2013-07-13
 19:04:00

Lördag kväll...

© Soffiloffis
 
 
Usch vad jag saknar Daniel!
Det är så tomt här hemma när han är borta!
Speciellt nu när det är helg, han brukar ju alltid komma hem på helgen när han ligger borta men nu kommer han troligtvis inte hem förrän på måndag nästa vecka (den 22/7)!
 

 
Det var ganska skönt o bada... iaf när man väl kom i :P
Flickorna doppade sej direkt, Pontus gick ut tills vattnet nådde upp till magen, sen ångrade han sej o ville gå in till stranden igen. Så han o mamma gick in dit så han fick leka lite :) För mej tog det typ en kvart innan jag vågade slänga mej ner i vattnet... Sen efter en stund doppade sej mamma också och på slutet blev Pontus lite modigare o började plaska o härja vilt i vattnet :)
 
Vi får åka dit nån mer dag tror jag...
Men jag vill helst inte åka iväg ensam till sjön med dom. Jag känner att jag vill ha fler ögon som ser till dom när vi är o badar. Särskilt nu när dom inte kan simma än. Jag må vara löjlig men jag vill inte att något ska hända mina små älsklingar! ❤ 
 
På vägen hem bjöd mamma på glass innan hon åkte hemåt.
Pontus har redan somnat, han var jättetrött redan när vi kom hem.
Flickorna ska väl också få sova snart innan dom blir sådär övertrötta :)
Sen blir det nån film för mej tror jag... få se vilken det blir.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: