2013-07-16
 17:52:00

Tisdag!

© Soffiloffis
 
 
Nu har barnen kommit hem från mormor igen :)
Det gjorde dom redan i förmiddags!
Och när dom kom hem åkte vi in till Lyviksberget o handlade på Coop...
Jag trodde jag skulle dö när jag skulle bära in allt här hemma sen!
 
Vi mötte grannen på vägen upp och det krånglade som sjutton med påsar som gick sönder o tungt o jäkligt var det så jag ställde mej o packade om allt. Och det såg han nog för han tyckte jag skulle sätta mej nere i trappuppgången o käka upp det för då skulle jag ju slippa bära upp allt :P
 
Men nu har vi kommit in och sitter o slöar :)  Dom i soffan o jag här..
Och dom sitter o spelar på sina nya spel som följde med nån tidning dom ville ha :)
 
Daniel skulle ju troligtvis ha kommit hem idag men det blev inte så ändå... Så nu får vi se om han kommer hem imorgon istället då? :)
Jag saknar honom massor!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: