2013-06-11
 08:50:00

Bråk o skrik!

© Soffiloffis
 
 
Usch vad drygt det ska vara o lämna barnen på morgonen nuförtiden! Bråk o skrik om allt, en av tjejerna vill öppna alla dörrar och råkar nån annan hinna före slänger hon sej ner på golvet/marken och illvrålar. Jag tappar nyckeln och tar upp den (förstås) men det ville ju hon göra så då slänger hon sej på golvet ännu en gång och illvrålar!
Stressad mamma försöker bära henne till bilen men hon slingrar sej som spagetti och gör sej jättetung så jag orkar inte...
 
Varje morgon likadant! Och är det inte nån av dom som bråkar så är det lillebror som blir sur och vägrar sätta sej i bilen... Och ännu "roligare" är det ju att grannen öppnar fönstret och sitter och glor på eländet också :(
Som att jag inte skäms nog som det är ändå!
Jag var bara tvungen o skriva av mej lite...
 
Tillslut blev barnen lämnade iaf och nu hoppas jag att dom får riktigt kul så dom är på bättre humör när jag hämtar dom i eftermiddag!
 
Nu är jag på kursen iaf...
Ska fixa tomtbilderna så att Per-Ragnar kan få dom imorron.
Så ska vi väl ha projektmöte idag tror jag :)
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: