2013-06-27
 15:07:00

Dagens lista :)

 
 
När vaknade du imorse? Jag vaknade tre minuter innan klockan ringde av att Isabelle ville komma in o lägga sej i min o Daniels säng :)  Fast då var det ju bara o kliva upp istället o göra i ordning dom för dagis...
 
Dagens mående: Mår bra
 
Dagens vill: Vill nog försöka bli lite brun snart :P
 
Dagens glädje: Jag hade alla mina 20 semesterdagar kvar :) Det är najs... :P

Dagens irritation: Det är mycket som har krånglat idag... Lite småstörigt!
 
Dagens humör: Bra :)
 
Dagens outfit; Svarta leggings, svart tunika o grå top
 
Dagens planer; Slutar väl snart o sen ska jag hämta barnen o så kommer väl troligtvis Daniel hem idag?

Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens väder: Det har regnat lite men nu börjar det bli rätt fint väder tror (hoppas) jag:)

Dagens köp: Inget
 
Dagens citat/ordspråk; "Im not arguing, im just telling you why im right"  ~ okänd

Dagens hemsida: dt.se
 
Dagens bild: En bod

Dagens
klipp: Lindsey Stirling - Come with us
 
 
 © Soffiloffis
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: