2013-06-24
 10:34:00

Klantigt..

 
 
Fy sjutton vilken morgon =/
Lämningen av barnen på dagis gick jättebra :)  Så hoppas dom får kul där nu då!

Men klantiga jag har glömt mina nycklar i Daniels bil och den står i Smedjebacken nu när han är i Västerås. Han har ju den enda bilnyckeln med sej så jag kan inte åka o hämta mina nycklar annars hade jag ju gjort det såklart :) Om jag inte vill åka ända till Västerås då, men det har jag inte råd med så jag får snällt vänta tills han kommer hem därifrån...
 
Som tur är satt inte mammas bilnycklar på den nyckelknippan så jag kan ju fortfarande använda bilen här hemma :) Och som tur är har jag en extranyckel till lägenheten! Men jag tar mej inte in hemma hos mamma så jag kan vattna hennes blommor, så det får jag lov o göra på torsdag när Daniel kommer hem!
 
Usch vad irriterad jag blir på mej själv ibland!!
Varför göra allt enkelt när man kan krångla till det lite istället?
 

 
På vägen hit fotade jag lite blommor :)
Det satt en massa humlor och andra insekter i nyponbusken här utanför så där fastnade jag en bra stund...
 
 
 
 
 © Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2013-06-24, 12:34:09 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

cool bild den övre
Fina båda två :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: