2013-03-10
 21:17:21

Kalas :)

 
 
 
 
Lite bilder från tidigare idag...
 
Idag har jag o Pontus varit på 2-årskalas hemma hos Alice (Millas dotter) :)
Och det var trevligt... Pontus plockade med hennes leksaker fram o tillbaka mest och verkade ha skitkul :)
Jag var väl lite tystlåten, men jag blir ju sån när det är mycket folk runt omkring...
 
Ett tag efter att vi hade kommit hem åt vi och sen fick barnen leka en stund innan det var sovdax.
Och nu sover alla tre i sina sängar :)
Jag har städat här hemma nu på kvällen... jag var alldeles för rastlös för o bara sitta still framför datorn o glo.
 
Ska väl strax sova jag med :)
Men först lite kaffe...
Kramar
 
 


milla
PUBLICERAT: 2013-03-10, 21:45:38 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

äsh då :)
De finns så många andra som talar mycket!
Det va kul att ni kom å bra att han hade kul.
Ni får komma å hälsa på mer så dom får leka :)

Svar: Ja det tycker jag också att det var :) Trevligt o träffa alla igen! Ja det får vi göra :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: