2013-03-05
 10:40:00

Tisdag!

Bild från igår när jag hade tråkigt här på kursen :)
 
 
Pontus har varit på jättedåligt humör hela morgonen. Han blev skitsur på flickorna när dom satt o sjöng vid frukostbordet "Tyst jag äter faktiskt!!"... Sen satt han o muttrade nästan hela tiden, tror det var nån som vaknade på fel sida imorse :)
 
Sen när jag skulle lämna honom på dagis blev han helt hysterisk, han ville verkligen inte... jag kände mej hemsk! =/ Jag hoppas det gick över fort iaf så han har kul där nu! Men ingen har ringt än så länge så det verkar ju så :) För Daniel gick det fort o lämna tjejerna iaf, hoppas dom också har kul :)
 
Innan jag gick till kursen så gick jag en vända på byn... Förbi folkets hus, stopet, stationen o tog lite kort.
Sen träffade jag Maritha när jag precis skulle gå in så vi stod utanför o pratade en bra stund :)
 
Men nu sitter jag här igen o vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Lyssnar på lite låtar på spotify men hade inga lurar med mej så nu får resten av gruppen också höra min vackra musik ;)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: