2013-05-05
 17:59:11

Hemma igen :)

 
 
Nu har vi varit hos mamma/mormor o hälsat på en stund :)
Vi fikade lite o sen ville barnen vara ute o leka... och medans dom lekte tog jag lite kort på blommor i hennes trädgård. Det har ju kommit fram lite sånt där nu så... :)
 
Men nu har vi kommit hem och flickorna stannade kvar ute på baksidan för o leka en stund :)
Pontus ligger i soffan o vilar.
 
Jag försökte ta självporträtt när vi var hos mamma, men det gick sådär. Jag råkade sätta mej så jag fick solen rakt i ögonen, o så ska man ju inte göra om man lyssnar på de som kan sånt där... så jag får göra ett nytt försök en annan dag :)
 
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-05-12, 22:45:42 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

vackert:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: