2013-05-04
 10:30:05

Nästan redo :)

© Soffiloffis
 
 
Igår innan jag gick hem skrev jag ut de sista utställningsbilderna o satte upp dom på paspatour (stavning?) och Maritha hjälpte mej att installera skrivarprogrammet på min dator :D
Gud vad skönt :)
Nu är jag nästan redo för utställningen... Det är bara ett foto på mig och lite personlig information som saknas!
 
Maritha tog ett foto på mej häromdagen men jag gjorde nå konstiga miner o såg lite halvmongo ut så jag ska försöka ta ett nytt på mej själv idag eller imorron... :)
 
Men nu är det lördag och barnen sitter här bredvid o käkar lördagsgodis :)
Jag o Daniel trodde vi hade tvätt-tid hela dagen idag, men så gick han ner o tittade o då var det tydligen igår vi hade haft den =/ Fan också!
Men han tog en ny heldagstvätt-tid den 8:e så vi får göra ett nytt försök då då :)
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: