2013-11-09
 22:46:00

Dagens lista :)

 
 
Veckodag: Lördag
 
När vaknade du imorse? Vid 10, fick sovmorron av Daniel :)
 
Dagens mående: Mår bra...
 
Dagens vill: Vill ha jobb!!
 
Dagens glädje: Min fina familj ♥

Dagens irritation: Jag är lite irriterad över det som stod på tavlan häromdagen =/ Jag funderar på vad personen som hade skrivit dit det menade?! Själv tycker jag att det hade varit bättre om den personen hade kommit till mig istället för att försöka få mig att framstå som något jag verkligen inte är - en småaktig tjuv! =(
 
Dagens humör: Om man bortser från det jag skrev nyss... jo, det är väl helt okey :)
 
Dagens outfit; Svarta byxor, svart linne
 
(Morgon)Dagens planer; Vet bara att barnen kommer hem från mormor då, och så ska jag se Bron på kvällen så klart :)

Dagens frisyr: Fläta

Dagens väder: Grått, regnigt o jävligt

Dagens köp: Mjölk
 
Dagens bild: Stigen

Dagens
klipp: Fun - Some Nights
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: