2013-11-19
 14:25:40

Dagens lista :)

 
 
Veckodag: Tisdag
 
När vaknade du imorse? Vid 7.30 :)
 
Dagens mående: Mår bra...
 
Dagens vill: Vill att barnen ska bli friska, det måste vara hemskt med denna hosta! =/
 
Dagens glädje: Min fina familj ♥

Dagens irritation: Det börjar redan bli mörkt ute =/  Jag avskyr höst o vinter!!
 
Dagens humör: Bra humör :D
 
Dagens outfit; Svarta byxor, grått linne
 
Dagens planer; Har väl inga direkta planer, ta hand om sjuka barn bara...

Dagens frisyr: Utsläppt ruffs

Dagens väder: Dugligt

Dagens köp: -
 
Dagens bild: Groda

Dagens
klipp:  The Drifters - Unchained Melody
 
 
© Soffiloffis
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2013-11-19, 19:00:44 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Lite kyla på det hära så snön kan få ligga kvar när den kommer. Då blir det ljusare ute :)

Svar: Ja det är sant :) Jag får försöka tänka positivt :P
Soffiloffis


Josefine Hellgren
PUBLICERAT: 2013-11-20, 02:08:19 | URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Hejsan! Du är ju uppenbart rikitgt fotointresserad. Jag har något som jag tror skulle passa dig riktigt bra!
Jag har en fototävling på min blogg. Och jag vill hemskt gärna att du är med! :) Man kan vinna 200 kr på kamda.se och temat är "människor är vackra".
http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html
Jag hoppas du vill vara med. Kram kram :)

Svar: Hejsan!Tack för tipset, det lät jättekul så jag la in mitt bidrag för en liten stund sen :)
Kram kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: