2013-11-13
 12:43:08

Mörkrum :D

 
 
Idag delade jag och Ann på mörkrumsprylarna som fanns. Eftersom det inte blir något mörkrumsbygge här så bestämde Per-Ragnar och Karin att de som var intresserade av att ta hem sakerna skulle få göra det. Och eftersom vi var tre som var intresserade av mörkrumsapparaterna och det fanns tre såna så vi fick en varsin. Och sen fick jag och Ann dela på småprylarna som behövs för fotoframkallning, Helge hade redan sånt sedan tidigare så det var han inte intresserad av :) 
 
Så nu blir det te o bygga mörkrum hemma då :P Skoj skoj!
Jag har alltid velat ha ett mörkrum så det här är ju rena drömmen :D
Det ska bli sjukt kul!
 
Det verkar vara lite krångligt, men man lär sej väl så småningom! Eventuellt ska vi få gå en kurs hos fotoklubben i Ludvika... Jag hoppas på det :)
 
 
 
Förstoringsapparaten :)
 
 Fotoframkallningssaker :)
 
Lite böcker jag tänkte läsa om mörkrumsarbete :)
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: