2013-11-29
 07:58:00

Sjukt o tjurigt...

© Soffiloffis
 
Imorse när jag vaknade kändes det som jag hade feber! Jag känner mej fortfarande jättehängig, trött, igentäppt i näsan o allmänt rejält förkyld. Men det är klart, jag var ju frisk förra veckan när resten av familjen var sjuka så nu är det min tur o få känna på skiten!
 
En av döttrarna var på riktigt tjurigt humör imorse, hon vägrade klä på sej och så fort jag försökte så slingrade hon sej iväg som en orm... så det var nära att dom fick stanna hemma alla tre. För jag kunde ju inte gärna skicka iväg henne naken så :)
Tillslut fick jag hjälpa henne iaf, men då var klockan jättemycket så det var nära att dom missade frukosten på fritids =/ 
Den här veckan har båda tjejerna haft riktigt uselt morgonhumör!
 
Skönt att det är fredag nu iaf :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: