2013-10-11
 22:10:00

Fredag kväll...

 
 
Fredag kväll var det nu.
En jobbig dag med begravning och mycket tårar går snart mot sitt slut.
 
Barnen sover...
Daniel kollar på fotboll o jag sitter här.
Jag vet inte vad jag ska hitta på. Känner inte för nånting just nu.
Det löser sej väl...
 
Aja
Sov gott alla nära o kära!
 
 
Snetändning...
© Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2013-10-12, 08:17:18 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Jobbigt med begravning.
Nu är det gjort i alla fall å kan se fina minnen istället.
kräm på dä!!!

Svar: Ja det är alltid jobbigt med begravningar =/Så sant Milla :)
Kram tebax!!
Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2013-10-12, 16:10:44 | URL: http://vittlantligt.blogg.se

Ja usch och fy för begravningar ! :( Kramisar!

Svar: Ja usch inte är det trevligt inte :( Du föresten, du skrev till mig på en bild på instagram för ett tag sen o jag försökte svara men det gick inte, jag försökte flera gånger =/ vet du vad jag gjorde för fel? Det var iaf helt okey att du la upp bilder på mina flickor :)
Kramisar
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: