2013-10-21
 13:51:00

Måndag förmiddag :)

 
 
 
 
© Soffiloffis
 
Nu har jag o Thomas varit inne i stan, vi skulle egentligen prata med dom på bibblan om projektet men eftersom hon som har valt konsten till Biblioteket (Gigi) inte kunde komma idag så sköt vi fram det till nästa vecka istället.
Men när vi ändå var där fotade jag en massa bilder till projektet iaf.
 
Strax före lunch kom vi tillbaks till jobbet igen.
Och just nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan. När samtalet började hade jag plats 310!
Suck! Det känns som jag ska somna... =/
 
Jag satt nyss i en lika lång telefonkö, men när jag väl kom fram så sa snubben i andra änden att jag hade hamnat fel så han skulle koppla om mig. Men istället fick jag sitta med en pipande lur mot örat i typ en kvart till. Tillslut gav jag upp o började om från början istället!
Att det ska vara så svårt att få prata med en handläggare! :(
 
Ah, jag skriver mer senare
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: