2013-09-02
 17:10:25

Bra hörsel :)

Julia lyssnar efter pip och trycker på knappen...
© Soffiloffis
 
 
Äntligen är vi hemma.
Det är kul o gå i affärer men man blir ju helt slut efteråt!
 
Julias hörsel var det inga fel på, hon hörde vartenda pip, men läkaren sa att hon nog kommer bli kallad då och då ändå för att följa upp.
Efter läkarbesöket åkte vi till Ica Maxi, Kupolen och sen Ö&B :)
Sen tillbaks hem till mamma och så raka vägen hem till oss...
 
Julia o jag kom hem strax före Daniel o barnen så jag hann slå in två paket iaf :)
Ska väl fortsätta med resten ikväll, skoj skoj!
 
Isabelle o Julia har gått hem till Dennis nu, hoppas dom har kul :)
Vi ska väl snart göra mat.
 
Imorron blir det Fredriksberg med Maritha och Helge (om det inte har blitt nån ändring idag då vill säga) :)
Det ska bli kul, för jag har nästan aldrig varit i Fredriksberg... jag var nog där första gången förra året på midsommar tror jag, men då var vi ju aldrig inne i själva byn...
 
Fundera ut vad vi ska äta nurå kanske?
Skriver mer sen
Kramar
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: