2013-09-17
 08:00:00

Dåligt humör...


Vilken jävla morgon :(
Är på aspissigt humör just nu! :(((

Jag tyckte vi hade jättegott om tid imorse, barnen var klädda i tid och allt flöt på.
Sen när jag skulle åka och lämna flickorna så hade Saabnyckeln försvunnit så jag trodde att daniel hade fått med sej både den och opelnyckeln. Men när jag försökte ringa honom hade pengarna på min mobil tagit slut så jag fick ladda på den, och sen när jag väl kunde ringa så hade han glömt mobilen hemma så då gick det inte ändå. Så jag klädde på barnen och så fick vi gå bort till hans jobb.

Väl där så visade det sej att han bara hade opelnyckeln ändå, så jag snodde den och körde flickorna till fritids. Där hade dom redan gått till matsalen så jag fick gå dit med dom.
Och nu när jag kom hem kollade jag efter saabnyckeln igen men jag kan då inte hitta den så jag vet inte var den har tagit vägen.

Stress är fan det värsta jag vet och idag fick jag stressa satan :(
Ursäkta för ett surt inlägg, var bara tvungen o skriva av mej lite...


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-17, 12:43:05 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch, jag hatar sådana dagar när allt som kan gå fel går fel.
Är som dig, jag hatar stress.
Hoppas du hittar nyckeln

Svar: Ja usch, det är det värsta som finns... Nycklarna är hittade iaf... Daniel ringde senare o hjälpte mej leta :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-17, 19:08:50 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Så skönt att höra:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: