2013-09-20
 13:04:46

Fredag...

 
 
Igår kväll roade jag mej med o rensa ur min mail! Det behövdes verkligen... Jag hade inte rensat den sen 2010 så det kändes som det var dags :)
 
Sen imorse när vi vaknade ringde jag till fritids o berättade att tjejerna fick bli hemma idag, för Isabelle har klagat på huvudvärk ända sen igår eftermiddag så... Troligtvis är hon väl på väg o bli förkyld?
 
Och vid 9-tiden blev det strömavbrott så då bestämde jag mej för att åka nånstans med bilen. Jag kunde ju ändå inte göra nånting vettigt här hemma, så varför inte?
Så vi åkte till kyrkviken så barnen fick leka lite i lekparken, sen drog vi vidare hem till mamma o hälsade på en stund.
 
Men nu är vi hemma igen och elen har kommit tillbaks. Så nu har vi nyss ätit och strax ska jag börja städa :)
 

 
 
 
 
 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: