2013-09-22
 15:16:00

Kalaset :)

Julia på kalaset :)
 
 En lite blyg Alice i början :)
 
Milla, Alice o Filippa :)
 
En glad Filippa gungar på sin gunghäst :)
© Soffiloffis
 
Nu har vi varit på kalas hemma hos Lotta, Robert o Filippa :)
Det blev lite stressigt på vägen dit för jag skulle svänga förbi lite snabbt o köpa en present. Jag hittade något tillslut och gick till kassan och skulle betala. Men kom på att jag ju måste slå in presenten, så jag frågade om dom hade nånstans där man kunde slå in paket, men det hade dom inte och inslagspapper som man kan köpa hade dom slut på. Så då tog jag en nödlösning och slog in paketet i en papperspåse istället :P  Det blev inte särskilt snyggt, men det fick duga :)
 
Sen åkte vi till kalaset :)
Milla o Alice hade redan kommit dit, och så var Roberts mamma o Alf där också.
Vi fikade och sen gick Filippa och tjejerna in på Filippas rum o lekte lite.
 
Vi kom hem för ett tag sen och flickorna gick ut på baksidan direkt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: