2013-09-03
 15:21:22

Kul :)

 © Soffiloffis
 
 
Nu har jag kommit hem från Fredriksberg och jag känner mej alldeles tom i huvvet!
Men det har iaf varit en jättekul dag idag :)
Och jag fyllde båda minneskorten så jag är nöjd :P
 
Först åkte vi o fotade tomterna så vi fick det avklarat. Sen efter det kunde vi fota det vi själva ville så då åkte vi till Bruket o kikade runt lite där. Och lite sjöutsiktsbilder blev det också :)
 
Usch, hjärnan går inte på högvarv just nu precis... jag skulle kunna sova i flera dagar känns det som!
Men jag ska väl snart åka o hämta barnen...
Sen blir det en sväng till affären också!
 
Jag lägger in bilder från dagen lite senare idag för nu måste jag åka till dagis...
Kramar


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-04, 15:08:03 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Låter som en perfekt dag:)

Fin bild, lagom höstig:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: