2013-09-25
 20:27:41

Onsdag kväll...

© Soffiloffis
 
Jag har jätteont i nacken, kan knappt röra på huvudet för att det gör så ont... =/
 
Imorron ska jag o barnen åka till Falun för o träffa njurläkaren.
Få se hur det går då.
Mamma o Hans ska också dit, dom ska hälsa på Märta, så mamma skulle komma ner till barnmottagningen o hjälpa mej med barnen då... det är ju lite bökigt när det ska tas blodprov och sånt annars, man kan ju inte vara på två ställen samtidigt om man säger så :)
Så det är jättesnällt!
 
Usch vad jag avskyr höst och vinter!
Jag blir så jäkla nere under dessa årstider... Har ingen lust med nånting längre =/
Fotoinspirationen ligger på minusnivå o det är ju inte så himla bra när det är det man gör på jobbet!

Blä! Vilket gnällinlägg det här blev då...
Nu ska jag antingen se på film eller gå o lägga mej...
Få se om det finns nånting bra o se?


milla
PUBLICERAT: 2013-09-25, 20:57:38 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Trist när man avskyr en del årstider :)
Hoppas ni får kul när ni ska te Disponentpark å fota.
Tänk: Efter höst å vinter kommer vår å sommar :D

Svar: Ja det är ju det :) Men det är sant, man får tänka positivt :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: