2013-09-12
 17:10:00

Torsdag...

 
 
Imorse lämnade jag barnen som vanligt och så gick jag ner till bussen o mötte upp Ann igen.
Halvvägs inne i stan ringde dom från dagis o berättade att Pontus hade fått vattkoppor så att nån skulle behöva komma o hämta honom. Jag ringde till Daniel o frågade om han kunde göra det, för det skulle nog ta en stund innan jag kunde ta mej tillbaks till Grängesberg igen.

Så han hämtade honom och jag frågade om jag skulle komma hem istället för att åka iväg på det här uppdraget, men han tyckte jag kunde åka iväg så vi fortsatte in till stan. Där plockade Maritha upp oss och så åkte vi iväg på en tripp till Sörvik, Brunnsvik, Grangärde och Nyhammar :)
 
Tiden bara sprang iväg när vi fotade så helt plötsligt var det dags att åka tillbaks med bilen! Jag och Ann fick skjuts hem till Grängesberg av Maritha innan hon åkte vidare till stan :)
Nu är jag hemma igen. Daniel har åkt för o hämta flickorna så jag o Pontus sitter o kollar på Madagaskar 2 :)
Han har lite prickar lite här o var och verkar lite småhängig. Men än så länge har han ingen feber iaf...
 
Lite bilder från dagen...
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-12, 18:02:06 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

wow, vilka härligt dimmiga och vackra bilder:)

usch, hoppas han slipper feber och blir av med dem snabbt.

Svar: Tack så mycket :)Ja usch det hoppas jag också att han slipper, särskilt eftersom han har haft feberkramp förut så vi är lite oroliga att han ska få det igen =/
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-13, 09:50:43 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Nämen fy, ja då håller jag alla tummar och tår att han ej får det igen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: