2014-04-23
 16:08:03

Bilder från igår :)

 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 
Igår bestämde vi oss för att åka till Disponentparken och fota lite. Det var ju så underbart väder ju!
Det var jag, Maritha och Thomas som drog iväg. Vi ska ju snart ha Disponentparken-utställning på bibblan så vi behövde mer bilder därifrån :)
 
Idag har vi varit vid Gamla Grängesberg med Örjan Hamrin och kollat runt :)
Det var intressant... Han visade bilder på var olika byggnader hade legat och så fick man ju se hur det såg ut nu... lite skillnad kan man väl säga :)
Lägger upp bilder senare därifrån, har inte hunnit kolla igenom dom än.
 
Min rygg är inte som den ska idag... jag måste ha burit fel igår när jag bar hem matkassen från ica =/
Jag vaknade vid 5-tiden imorse o kunde knappt röra mej, kunde knappt gå normalt när jag skulle till toan... tillslut somnade jag om men då var det ju nästan dags o gå upp...
Det blev lite bättre sen när jag kom upp och rörde lite på mej men jag hoppas det går över helt snart för den här värken klarar jag mej utan!
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-05-01, 22:18:26 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilka härliga bilder, riktigt fina:)

Svar: Tack så mycket :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: