2014-04-24
 14:49:43

Ny frisyr :)

 
 
Idag har jag klippt mej :)
Jag blev helnöjd, gud vad skönt o vara av med det där långa eländet som bara fastnade överallt.
Vände jag mej i sängen så fastnade håret under armen så det kändes som jag skulle rycka bort halva kaluffsen, och tog jag på mej ryggsäcken fastnade håret under banden så jag fick stå o slita loss det typ. Aj!
Nu blir det nog bättre tror jag :)
 
Typ den här frisyren blev det, fast med helrak lugg istället (som jag brukar ha) :)
 
 


mams
PUBLICERAT: 2014-04-24, 15:16:10

En bild Tack,ser helt underbart ut:-)

Svar: Tänkte ta en bild sen när jag har färgat håret :)
Lägger ev. upp då :P
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-04-24, 15:16:58

Hej igen
Vart var du och klippte dig??

Svar: Jag var uppe på Gallerian i stan, Scissorhands tror jag det heter, vid leksaksaffären typ :)
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-04-24, 15:17:18

Hej igen
Vart var du och klippte dig??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: