2014-04-11
 08:00:54

Påskkärringar :)

 
 
Nu är det fredag och jag har nyss klätt ut tjejerna till påskkärringar :)
Dom blev så söta!
Daniel har nyss åkt iväg med dom till skolan, hoppas dom får kul nudå :)
 
Pontus ligger bredvid mej i soffan o leker med min mobil...
Jag ska strax gå iväg till jobbet, så fort Daniel kommer hem.
Idag ska vi till Björnberget o fota, jag vet inte ens var det ligger tror jag... så det blir spännande :P
 
 
 
   © Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-04-11, 09:11:40

Åh vilka söta påskkärringar, börjar dom så tidigt med påsk på förskolan?har dom påsklov nästa vecka?


mams
PUBLICERAT: 2014-04-11, 09:12:07

Åh vilka söta påskkärringar, börjar dom så tidigt med påsk på förskolan?har dom påsklov nästa vecka?

Svar: Japp dom skulle få klä ut sig till det idag tydligen... men vi hade tydligen missuppfattat för dom skulle klä ut sig där o inte hemma... men men, då var dom ju redan klara när dom kom dit :P Dom ska dit nästa vecka också, sen veckan efter är det påsklov...
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: