2014-04-13
 21:07:17

Plock och bärande...

 
 
Flickorna gick ut o lekte med Lillith efter lunch, sen kom dom in strax innan det började regna :)
Daniel kollade på fotboll, Liverpool mot Manchester City, och Liverpool vann så det var ju skitbra... nu kan dom tydligen vinna hela ligan om det går bra i nästa stormatch också :)
 
Jag har plockat ur alla "finglas" ur vitrinskåpet nu på eftermiddan. Och så har Daniel och Isabelle burit ner en massa kartonger, och jag o Daniel bar ner hela bokhyllan till källarförrådet alldeles nyss. Skönt o bli av med det :)
 
Jag ställde dit sminkbordet istället, och det blev rätt så bra :)
Det är väl inte riktigt färdigt här hemma än, men det blir nog bra sen tror jag...
Ska byta ut soffan senare också... både jag o Daniel är såå trötta på det här åbäket vi har just nu!
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: