2014-08-31
 21:52:00

Åka till Ludvika...

© Soffiloffis
 
 
Idag har vi frostat av frysen,  och så gick Daniel ut o skruvade med opeln på eftermiddan, flickorna följde med ut o hjälpte till :)
Nu sover dom små och jag har spelat wow nu på kvällen :)
Jag blev äntligen level 90 på rougen och max på enginering :P Så då fick jag achievementen master of all :D najs!
 

 
 
Jag måste åka in till Ludvika imorronbitti och fota öppningen av Sporthallscaféet :)
Sen tar jag friskvård när jag ändå är där så får jag lite sällskap :)
 
Isabelle är fortfarande jättehostig, och har varit det hela dagen idag med =/
Men jag tror hon får gå till skolan imorron ändå, för hon har ingen feber just nu iaf så...
 
Imorron åker Daniel till Västerås o jobbar igen =/
Det är så tomt här hemma när han är borta o jobbar... men men, det ska nog gå bra nu med :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: