2014-08-29
 14:13:28

Blommor o insekter

 
 
Jag tänkte gå hem på lunchen o ta en macka eller nåt, men på vägen hem fastnade jag i buskarna utanför vårat hus, för det var massvis med humlor som flög runt där :)
Sen när jag stod där kom vår granne o berättade att hon tyckte våra bilder i fotoboken var jättefina och att hon skulle köpa en bok i present till någon :) Kul! :)
 
Efter det gick jag in o skulle äta nåt men Daniel o Pontus hade åkt iväg så jag gick ut o fotade lite mer istället :)
Nu sitter jag på jobbet igen, få se vad jag ska hitta på nudå...
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2014-08-29, 15:11:30 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kul när folk säger så:-)
fina bilder:-)

Svar: Ja jättekul :) Tack så mycket :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: