2014-08-22
 15:26:29

Fredag

 
© Soffiloffis
 
 
Nu har jag varit o tränat, åkte typ vid 11 :)
Jag tog tåget in till stan, sen kom mamma o plockade upp mej på stationen.
Hon passade på o träna samtidigt :)
Sen visade Tobias (den personliga tränaren) mig maskinerna och jag fick ett träningsschema som jag ska följa :)
När träningspasset var klart gick jag på gåbandet i en kvart ungefär... Kändes skönt o träna igen, det var ju som sagt ett tag sen nu...
 
Efteråt åkte vi till AF så där fick jag ett anvisat jobb o ta med hem o söka, och så åkte vi till apoteket så jag fick hämta medicin till mej o barnen. Sen körde mamma hit mej till jobbet igen :)
 
Nu ska jag gå hem o åka och hämta barnen...
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-22, 21:58:17 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Hunnit med en massa:)

Känner mig lite som en stalker när jag tittar in och tar 10 av dina inlägg på en gång :P

Svar: Haha nejdå :) Jag tycker bara det är kul att någon kommenterar, jag måste dock bli lite bättre på att kommentera jag med tror jag :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: