2014-08-14
 22:14:30

Längtar lite till November :)

 
 
Jag har haft jättejobbig huvudvärk hela dagen så jag blev hemma idag =/
Nu är det bättre iaf, så jag hoppas jag kan gå till jobbet imorron!
 
Nu på kvällen släpptes informationen om nya expansionen till WoW, och den kommer tydligen den 13 november :)  Det blir kul!
 
Barnen sover och jag sitter o kollar på Pretty Little Liars :)
Det var ju en bra serie, jag har inte brytt mej om o kolla tidigare för jag trodde det bara var skräp...
 
 


mams
PUBLICERAT: 2014-08-15, 16:43:24

Uch, fy för november med regn och kanske snö,tacka vet jag juni.juli

Svar: Haha ja jag håller med :) Spelet är enda anledningen till att jag längtar till november, för min del får det gärna vara sommar och sol året runt :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: