2014-08-18
 20:07:00

Måndag

© Soffiloffis
 
 
Imorse började flickorna skolan! Så vi fick först lite information från lärarna inne i musiksalen, sen blev eleverna uppropade till sina grupper och fick följa med sina lärare till klassrummen.
 
Jobbdagen började bra med möte o fika. Efter det försökte jag fixa fram bilder till bildspelet som Jonathan ska göra. Sen vid 13-tiden åkte jag in till stan för möte med Frans van Bruggen och en till tjej som också ska börja. Det drog ut på tiden så jag kom inte därifrån förrän vid 16-tiden. Så jag blev lite sen när jag skulle hämta barnen. Men det var inga problem som tur var :)
 
Flickorna hade överfullt med extrakläder på fritids så jag fick ta med mej fyra ica-påsar med grejer hem! Jag fattar inte ens hur dom kunde ha så mycket grejer där!
Vi får ta med nya kläder imorron, kanske inte fullt så mycket då :)
 
Daniel har åkt till Västerås för o jobba, men på torsdag kommer han hem igen :)
Det är jättetomt när han är borta :/  Saknar honom jättemycket redan!


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-22, 21:52:19 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Jätte fin bild:)
Du skulle behöva klona honom ;)

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: