2014-08-20
 11:19:11

Minnesproblem =/

 
 
Jag vet inte vad det är med min hjärna just nu, jag glömmer allt :(
Jag var tvungen att kontakta arbetsförmedlingen idag för att jag hade glömt att skicka in mina sökta jobb den här månaden, man har till den 14:e på sig och jag kom på det igår, men då var det ju försent.
Troligtvis är det stress... det är mycket hela tiden nu känns det som. Så jag har bestämt mej för att ta bort vissa grejer från min "måste-göra-lista".
 
För några år sen var det likadant, då glömde jag också allt och ingenting, så då bad jag min läkare om o få ta ett demenstest, dock visade det ingenting så det var ju skönt. Men det är ändå jobbigt när det blir så här :/
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-22, 21:56:31 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch, va jobbigt!
Vet precis hur det är...tack vare min sjukdom så har mitt minne bara blivit sämre och sämre...så snart passar jag in i gårdens pensionärs klubb ;)

Svar: Haha ja samma här ;) Men dåligt minne är det värsta som finns, särskilt när en del människor tror att man glömmer med flit, men kunde man välja så skulle man helst inte glömma nånting alls!
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-25, 08:32:34 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

sv: Nej, man skulle ju icke det. Tråkigt med människor som tar saker för givet eller som tror de vet att de vet allt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: