2014-08-27
 14:56:23

Ont som f-n!

 
 
Usch om denna tandvärk ville ge sej nån gång... jag har knaprat värktabletter som om det vore godis idag :( 
Men de hjälper inte ett dugg! Jag blir galen av detta!
 
Snart dags att åka o hämta barnen :)
Hade tänkt åka till stan o hälsa på mamma i eftermiddag, men det går inte. Vi får ta det en annan dag istället.
 
 
© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2014-08-27, 16:25:53 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Men fy och usch:-(
Kan du icke få akut tandläkartid?

Svar: Ja jag måste nog snart boka tandläkartid. Jobbigt när det blir så här hela tiden =/ Men jag drar mej för o gå dit för att dom troligtvis kommer vara tvungna o dra ut tanden, jag är livrädd för sånt, man har ju hört en del skräckhistorier så :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: