2014-08-10
 18:44:37

Söndag...

 
 
Idag har vi varit ute på eftermiddan.
Flickorna gick hem till en kompis så jag o Pontus var vid lekparken en stund.
Tjejerna kom hem för en stund sen så nu sitter dom o äter :)
 
Sen blir det sovdax för dom små.
Imorron är det dagis o fritids som gäller igen.
 
På tisdag ska jag till Falun med tjejerna, få se om Pontus kan vara på dagis under tiden eller om jag får ta med honom också?
 
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-08-10, 19:16:28

Vad fin Pontus är i nya kläderna.
Vi har kommit hem ,inatt och imorse var det dåligt väder i Strömstad så då är det inget kul att vara ute och cykla så vi åkte hem en dag tidigare.

Svar: Ja jag tycker han är tuff i dom :) Kul att han vill använda dom igen :POk, nej det kan jag förstå... hoppas ni har haft det bra på semestern :) Kram
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-08-10, 19:16:57

Vad fin Pontus är i nya kläderna.
Vi har kommit hem ,inatt och imorse var det dåligt väder i Strömstad så då är det inget kul att vara ute och cykla så vi åkte hem en dag tidigare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: