2014-08-19
 12:27:23

Tisdag!

© Soffiloffis
 
Lämningen av barnen gick bra imorse, trots att vi försov oss lite :) Men vi kom i tid iaf, det är ju huvudsaken :P
Sen efter det åkte jag in till stan och träffade en som heter Kari, så fick vi göra en liten uppgift innan jag kunde åka hit till jobbet.
 
Jag hann precis komma hit o träffa Karin och berätta vad som blev sagt igår innan hon skulle sluta för dagen :)
Nu har jag ätit lunch o ska väl börja jobba lite...
Jag letar bilder till bildspelet, men det var svårare än jag trodde... jag har hittills bara hittat ca 12 bilder och vi ska ha 40/person!
 
Kram
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-22, 21:55:16 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

wow, vilken magisk bild!
Hihi, så länge ni ko i tid är det ju ingen som behöver veta att ni försov er ;)

Svar: Tack så mycket :Dhaha nej det har du ju rätt i ;)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: