2014-12-17
 09:36:35

Igen :(

 
 
Igår jobbade jag till 19.30.
Vi hade fått en beställning på 23 julmackor så det var lite smått kaos. Men det gick bra tillslut och dom blev rätt fina :)
Synd att vi inte får använda mobilen på jobbet, annars hade jag kunnat tagit kort på dom...
 
Imorse när jag hade lämnat flickorna i skolan åkte jag direkt till affären och köpte bröd o pålägg. Sen hämtade jag ut ett paket också när jag ändå var där.

Jag har gått o blivit förkyld IGEN :(
Jag har feber, huvudvärk, snorar o hostar och börjar få sådär sjukt ont i halsen som jag hade sist :/
Usch vad jag avskyr o vara sjuk!
 
Nu blir det vila fram tills jag ska hämta flickorna klockan ett.
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-28, 21:20:45 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Jätte fin bild, men tråkigt att du blivit sjuk igen :(

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-28, 21:20:47 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Jätte fin bild, men tråkigt att du blivit sjuk igen :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: