2014-12-30
 07:38:41

Jobbdags...

© Soffiloffis
 
 
Isch vad trött jag är, jag hade gärna sovit ett tag till!
Men så blir det kanske inte bättre av att man snoozar heller ;)
 
Idag är sista jobbdagen innan nyår :)  Så jag går 8.30-16.30 idag, sen jobbar jag inte förrän på onsdag nästa vecka :) Det känns såå skönt med lite ledighet!
 
Igår när jag skulle åka till jobbet tog det typ en halvtimme att skrapa bilen, isen satt som sten på rutan!  Så idag blir det till o gå ut extra tidigt... bara o hoppas att det går lite smidigare den här gången.
 
Men ah, hörs sen
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-30, 13:21:23 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vissa dagar är svårare än andra att kliva upp.
Jätte vacker bild:)

Svar: Japp så är det ju :)Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: