2014-12-25
 21:59:00

Juldagen...

© Soffiloffis
 
 
Igår var vi hemma hos mamma och Hans o firade jul :)
Vi åkte dit vid halv fem-tiden och åt en stund senare...
Jag trodde jag skulle spricka efter all julmat jag proppade i mej haha
Gott var det :)
 
Efter maten kom Hans fram till mej med en stor säck och inuti den låg två stora väskor med kameragrejer.
Det var en analog systemkamera och en massa objektiv till den :)
Jag blev så himla glad!
Det ska bli sjukt kul o testa sen! Måste bara fixa lite rullar först :P
Sen tror jag att jag ska köpa en adapter-ring till objektiven också o använda dom på min vanliga kamera med :)
 
Strax därpå gick Hans iväg o köpte tidningen och så kom tomten en stund senare ;)
Barnen fick lego, pulkor, pärlor, sygrejer, mylittlepony´s, nallar, filmer, bordsspel, wii-spel, en keyboard och en massa annat smått o gott :)
Jag fick Bingo Rimérs nya bok, Shakiras parfym, kameragrejerna o en kameraväska :)
Daniel fick en snygg luvtröja, Axe o chokladask :)
 
 
Idag har vi haft tvätt-tid hela dagen så vi har tvättat satan!
Sen åkte vi in till Rusta o Elgiganten o kollade lite på mellandagsrean, men det var så jäkla mycket folk så det var inge kul o gå runt på Elgiganten =/
Får ta det en annan dag...
Imorron blir det eventuellt Ikea om inget annat dyker upp...
 
Barnen sover o jag försökte nyss spela, men spelet kraschar hela tiden, det är så sjukt störande! Särskilt när man står o slåss mot något!
 
Ah
Skriver mer sen
Kramar
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: