2014-12-09
 21:05:03

Luciafirande i Cassels

 
 
Idag lämnade jag Pontus lite tidigare på dagis för jag var inbjuden till Text och Bildgruppen på julmacka :)
Så vid 9.45 åkte jag dit och träffade alla gamla kollegor :)
Saknar dom massor!
Jag frågade Per-Ragnar om det var okey att jag gick tidigare idag pga tjejernas Lucia i cassels, och det trodde han skulle gå bra.
 
Sen vid 11 åkte jag till jobbet...
Det har varit en rätt lugn dag så jag frågade Julia om det var okey för henne att jag gick tidigare. Och det var inga problem så vid kvart i 6 åkte jag till Cassels :)
 
Daniel, Ketty o barnen hade inte kommit dit än när jag kom fram så jag stod utanför o väntade och sen följde jag med tjejerna upp o bytte om medan Daniel o Ketty höll en plats åt mej. Ylva o Janne var också där :)  Barnen sjöng jättefint!
 
 
Luciatåget
 
 
Tomtenissarna
 
Julshowen
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: