2014-12-29
 20:58:40

Mycket folk :)

 
© Soffiloffis
 
 
Shit vad stressigt det var på jobbet idag.
Det var nån handbollsturnering i sporthallen så det var jättemycket folk på caféet hela tiden. Ibland räckte kön nästan ända ut till badhuskassan! 
Typ vid halv fyra tog jag dagens första kaffekopp, innan dess hade jag inte tid.
Jag vet inte hur många toast och hamburgare jag har gjort idag :P
 
Nu är jag hemma iaf så vi har ätit och barnen har nyss somnat.
Jag funderar på o fota lite, Daniel ska hjälpa mej o få ett nytt mount på wow så jag har ju inget annat för mej just nu :)
 
Tandvärken kommer o går hela tiden fortfarande. Så fort jag äter nåt så börjas det igen =/
Bra diet iofs ;)
 
Ah, hörs sen
Kramar
 
 
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-30, 13:20:43 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Så fin bild:)

Svar: Tack :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: