2014-12-28
 20:35:23

Söndag redan!

© Soffiloffis
 
Igår morse vaknade jag vid femtiden med världens tandvärk :(
Det blev bättre efter några timmar men har kommit tillbaks då och då både igår och idag! Det gör så ont att jag knappt kan prata, blir galen på detta!
 
Imorron blir det jobb igen, men Daniel är ledig så barnen blir hemma med honom :)  Det är nog skönt för dom o slippa vara på dagis och fritids nu under jullovet!
 
Nu ligger dom små och ska sova iaf så jag tänkte jag skulle spela lite :)
Hörs sen
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-12-28, 21:21:40 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Usch, hoppas det släpper:(

Svar: Ja usch det hoppas jag med...
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-12-29, 09:27:41

Uch, nu ångrar du nog att du inte gick till tandläkaren.
Hoppas det ger sig annars måste du beställa en tid.

Svar: Ja det gör jag verkligen, det är nästan så jag önskar att jag hade fått tandvärk tidigare så jag hade kunnat gå på den där gratisdagen =/ Men men, det kommer o går hela tiden så blir det värre bokar jag en tid...
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: