2014-12-09
 08:51:00

Tisdag!

© Soffiloffis
 
Fy fan vilken morgon!
Flickorna har fått en ny medicin som dom ska dricka på morgonen och båda två avskyr den! Imorse när vi klev upp blandade jag i ordning den och det tog en timme innan dom hade fått i sej den, så vi kom till skolan tio över åtta, och precis då börjar dom. Som tur var så var det fler barn som kom dit då iaf.
Jag tror vi får börja gå upp en timme tidigare härdanefter, så det slipper bli så här stressigt som det blev idag.
 
Kl 9.30 ska jag lämna Pontus på dagis och sen ska jag till Text och Bild o hälsa på :)
Dom har bjudit in alla gamla arbetskamrater till Julmacka så det blir kul o träffa alla igen :)
Sen kl 11.30 börjar jag jobba...
 
Jag tänkte höra med Per-Ragnar om jag får gå lite tidigare idag så jag kan vara med på flickornas lucia :)
Hoppas det går bra :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: