2014-02-19
 07:37:00

In till stan igen...

Snart kan vi testa dom här kamerorna :)  Sen ska vi lära oss o framkalla filmerna själva... det blir kul!
© Soffiloffis
 
 
Nu är det onsdag och lite senare på förmiddagen ska vi in till bibblan igen för det kommer en tjej från annonsbladet som ska intervjua oss... Så det är väl bäst o kamma mustachen ordentligt nurå ;)
 
Daniel ska strax köra tjejerna till förskolan så sen när han kommer tebax ska jag gå bort till jobbet.
 
Min dator krånglade förresten som sjutton igår. Först upptäckte jag att ett virusprogram har blivit installerat och låg på skrivbordet. Sen skulle jag lägga in en bild på bloggen men ville förhandsgranska bilden först, då hängde sej hela datorn och musiken på spotify hackade som sjutton =/ Men när jag tryckte ctrl+alt+delete kom det upp en varningsruta att det inte gick att slutföra åtgärden eller nåt sånt. Så då startade jag om fanskapet men det blev lika igen när jag skulle kolla på bilden sen =/ Virus? Vill inte!!
 
Aja... skriver mer sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: